vineri, 19 ianuarie 2018

Cum am ajuns motociclist?

   Nu am fost niciodata pasionat de motociclism. De cand eram mic eram atras de 4 roti, ignorand complet motocicletele. Nu le vedeam rostul, nu ma atrageau cu nimic si mi se pareau periculoase. Probabil eram ca orice om inainte sa prinda virusul. Totul s-a schimbat parca prin 2013 cand am vrut sa fac scoala de soferi pt A2 doar din curiozitate. Greseala mea a fost ca am ales cea mai ieftina scoala, iar instructorul meu nu se ocupa deloc de mine. Am luat examenul din prima insa am ramas cu un gust amar. Motocicleta pe care faceam era un Kawasaki LTD 450 din anii 80, cumparat cu 100 de euro din Germania. In timpul examenului am incurcat vitezele si nu mai reuseam sa plec de pe loc. Instructorul meu in loc sa imi explice frumos ce sa fac a inceput sa ma injure :)) (Recomand sa iti alegi cu mare grija instructorul si sa nu te zgarcesti pentru 100 de lei . Fara o baza nu o sa ajungi prea departe chiar daca reusesti sa iei permisul).
   Dupa ce m-am vazut cu A2-ul pe permis am ingropat ideea de moto pana acum 2 ani, cand am cumparat de la un prieten un scuter chinezesc de 49 cc. Avea doar 2000 de km ,era foarte ieftin si chiar aveam nevoie de un mijloc de transport economic. In scurt timp am inceput sa ma indragostesc de libertatea oferita. Drumurile mele nu mai inseamnau din punctul A pana in punctul B, pentru ca de fiecare data ocoleam cat mai mult. Consumul era incredibil! Era mai ieftin sa merg cu scuterul decat cu autobuzul! Cu locurile de parcare nu mai zic nimic... :)). Si asa m-am hotarat sa imi iau o motocicleta! Pana la urma am dat iar pt scoala (pt A de data asta). Gandirea mea era schimbata dupa un an pe scuter. De data asta am mers la cel mai bun instructor pe care l-am gasit in oras si am incercat sa absorb cat mai multe informatii inainte sa ajung pe strada.
   Daca ma intrebi acum ce inseamna pentru mine motocicleta iti voi raspunde simplu: evadarea mea  , psihologul meu si mijlocul meu de transport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu