vineri, 19 ianuarie 2018

  Buna tuturor! Sunt un Kawasaki ER-6N, m-am nascut in Akashi, Japonia in 2006. Viata mea a inceput pe exoticele drumuri din sudul Italiei, unde am stat pana in 2012. De atunci am ajuns in Romania, unde am fost uitata intr-un garaj pana in primavara lui 2017. De atunci am ajuns sa mananc zilnic kilometri din frumoasele( dar in acelasi timp si proastele) drumuri ale Romaniei. 
   Lumea zice ca sunt urata, ca farul meu arata ca un felinar public, insa stiu ca sunt persoane care ma si apreciaza . Imi place sa fiu scoasa in oras, pentru ca acolo ma simt in mediul meu. Sunt super super manevrabila, am frane bune si sunt foarte prietenoasa cu novicii. Desi am doar 72 de cp, cuplul pe care il ofera motorul meu bicilindru de 650cc poate aduce zambetul pana la urechi  oricarui motociclist (si muste-n gura). Astept cu nerabdare primavara pentru ca orice drum este o aventura :) ! Astept sa ne vedem la primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu