miercuri, 24 ianuarie 2018

Ganduri despre SMAEB




(mai multe poze la sfarsit)

   Salonul Moto de la Romexpo din 2017 a fost primul meu eveniment moto la care am participat si de la care aveam anumite asteptari. La vremea respectiva inca nu aveam permisul luat si nu aveam nici echipament, asa ca eram nerabdator sa vad ce voi gasi. Primul lucru care a iesit in evidenta a fost standul Yamaha, care a venit pregatit cu cateva zeci de motociclete pe care le puteai testa. Nivelul lor de organizare l-a depasit probabil si pe cel al organizatorului evenimentului. Inauntru cei de la Yamaha aveau alte motociclete expuse ( au facut o treaba atat de buna incat de atunci am inceput sa ma gandesc la Yamaha MT-10 ca viitoare motocicleta!). Nu au lipsit nici cei de la Harley-Davidson ,Bmw , Ducati si chiar Indian. Standul de motociclete custom a fost iar bine organizat si am avut la ce sa salivez.
   Am lasat la sfarsit ceea ce ma interesa mai mult: echipamentele. Acesta era singurul loc in care toate magazinele mari din tara se adunau si puteam sa probez si sa cumpar ceva fara sa imi fac griji . Stiu ca motociclismul romanesc e in stare de pubertate si creste incet si cu ezitari, insa personalul de la unele magazine lasa foarte mult de dorit. Doream foarte mult sa plec acasa cu o casca, asa ca am inceput sa le probez . La unul din magazine probam niste casti shark care costau in jur de 600 de lei, insa nu eram multumit. Imediat a aparut un angajat care dorea sa-mi afle nemultumirea si i-am explicat ca nu-mi place materialul din interior si as vrea sa stiu ce alte casti imi recomanda. M-a intrebat care este bugetul meu si i-am raspuns 750-800 de lei. In loc sa imi arate alte modele de casti (jumatate din acel magazin se incadra in bugetul meu), mi-a zis ironic "nasol, e cam complicat" si a plecat. Deci ce sa inteleaga un incepator in lumea motociclismului din asta? Ca majoritatea produselor sunt "nasoale" ? Ca trebuie sa fii magnat ca sa fii motociclist? Din fericire a fost singura chestie deranjanta din ziua respectiva. O alta chestie ciudata a fost diferenta de preturi la aceleasi produse in magazine diferite. Acelasi model de casca Caberg se gasea la o diferenta de 150 de lei. Deasemenea multe din echipamentele prezentate erau din stocuri foarte vechi ( am vazut si o geaca Dainese Air Tex modelul din 2010). Ca si magazin de echipamente cei mai organizati au fost de la bbmoto.
   Pentru editia din 2018 sper sa fie mai organizati, sa rezolve problemele si cozile de la food court, sa aduca si alti dealeri,sa se promoveze mai mult ideea de motociclism ca o alternativa de transport si neaparat sa reduca pretul biletului care a fost dublat fata de anul anterior ( expozitia de masini a fost separata,asa ca platim de 2 ori mai mult ca sa vedem de 2 ori mai putin!).







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu