duminică, 25 februarie 2018

Interviu cu un motoveteran

   Lorant este din Cluj si este un vetaran al comunitatii moto, fiind pasionat de aceasta lume inca de la 4 ani. Este cunoscut si in comunitatea online de pe motociclism.ro sub numele de apriliacluj si a acceptat sa imi raspunda la cateva intrebari:

Cum si cand ai ajuns motociclist?
De mic copil eram pasionat de motoare, inca de la 4 ani cand m-am urcat pe mobra vecinului, insa oficial sunt motociclist din 1989 de cand am luat permisul.

Ce reactie au avut apropiatii tai cand au aflat de pasiunea ta?
Nimeni nu avut nimic impotriva, chiar am fost sprijinit moral si financiar.

Care a fost prima ta motocicleta?
Prima mea motocicleta personala a fost cumparata dupa Revolutie si era un MZ-ETZ 251 din Ungaria.

Care este motocicleta ta favorita?
Motocicleta mea actuala, Suzuki Hayabusa, cumparata de noua .Eu am scos motocicleta din cutie.

Ce parere ai de comunitatea moto din Romania?
Hmmm, la fel ca si oamenii din viata de zi cu zi, sunt si buni si rai. Majoritatea prietenilor mei sunt motociclisti si ne intalnim cu drag indiferent daca este vorba despre un evniment sau o tura pe asfalt sau macadam. Totusi, este loc si de mai bine.

Ai avut vreo situatie mai dificila ce te-a marcat?
Personal am avut mai multe evenimente neplacute pe 4 roti. Am cazut prin padure de cateva ori, odata mi-am si rupt genunchiul, iar asta m-a facut sa fiu precaut si sa merg mai incet.

Te-ai gandit vreodata sa te lasi de motociclism?
Nooo, nici vorba! Daca peste muuuulti ani nu o sa pot trece piciorul peste sa, o sa imi cumpar un Can Am Spyder. Spiritul de motociclist nu va disparea sau va muri niciodata la mine.

Ce sfaturi ai putea sa ii dai unui incepator?
Sa aibe mare grija de el, insa si mai mare grija de prostiile sau greselile altora. Sa fie cat mai precaut in trafic si sa anticipeze miscarile celorlalti participanti din trafic. Toti suntem tentati sa tragem de acceleratie, insa e mai bine sa prinzi si ziua de maine ca sa te dai pe motocicleta. Este simplu sa accelerezi, insa e mai greu sa te inclini corect in curbe, sa franezi fara sa blochezi rotile si sa reactionezi cum trebuie in situatii critice.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu